Tankizar

Alla inlägg under november 2011

Av Maria - 1 november 2011 16:26

idag kommer jag komma iväg på lite träning. Lite egentid för mig. Vet inte om jag ska köra ett eller två pass. Zumba är definitivt. Tycker att denna yträningsform är superrolig. Fast jag är inte direkt smidig så det är ju tur att jag inte är instruktör i det. Funderar på att ta pumppasset direkt efteråt men ör inte riktigt säker än får nog fundera lite till. fast jag behöver ju träningen. Har ju inte kommit iväg på någon joggingtur det sista. Fy på mig. Måste iväg för hur ska jag annars orka springa göteborgsvarvet i vår. Hur ska man göra för att få motivation??? Någon som har något bra förslag? 

Av Maria - 1 november 2011 13:10

Igår tog vi det lugnt på förmiddagen. Men det blev detso mer på eftermiddagen. Då åkte jag och besökte en vän som bor i Stenungsund. Hon bor för tillfället på en hästgård och detta gillar J skarp. Han blir helt hästtokig :). Jag gillar ju hästar själv och saknarridningen mycket nu. Det är ju så avstressande att ta en ridtur. Man bara njuter. Men ialla fall J fick i alla fall chansen att rida lite och han tyckte att det var så roligt att han inte ville kliva av. Sen skulle han ge hästarna gräs hela tiden så jag fick knappt honom därifrån. Så jag hade en lillkille som var så trött på kvällen och det var tur. Sambon fick jobba lite längre så jag fick lägga barnen själv så ju tröttare barn desto lättare kan det vara. Inte alltid men för det mesta.


 I morse stod jag länge och väl och funderade vad vi skulle hitta på idag. Kan villigt erkänna att det kryper i kroppen ibland vill verkligen inte vara hemma. Så idag tog jag barnen ner till Öppna förskolan. Vilket var lyckat för både dem och mig. De fick leka av sig och jag fick umgås med lite vuxna och prata lite vuxenprat. Nu har vi varvat ner lite med lite bokläsning så nu orkar vi med hela eftermiddagen också. Så får se vad vi hittar på men hemma kommer vi vara.

Ovido - Quiz & Flashcards