Tankizar

Alla inlägg den 26 november 2011

Av Maria - 26 november 2011 19:09

Just nu sitter jag hemma hos mamma och pappa. Så ska inte skriva så mycket.


Idag har jag haft avslutning i funky kidz. Barnen fick visa upp sin dans och det blev riktigt uppskattat :). Gillar när man får positiv feedback. Sen fick man kasta sig i bilen och åka till en kompis för en tjejträff. Har inte träffat dem på flera månader så det var riktigt trevligt. Mycket att prata om och två av dem har ju fått barn inim den tidan så det blev en del bebisgos också :)


men nu sitter man här och väntar på att vi ska åka. Hade ju lämnat in en hel del saker till försäljning på en loppis. Allt för barn loppis som de anordnar i Fristad. Nu vid 20.00 ikäll får man hämta det som blev kvar och de pengar som man lyckats få. Så nu hoppas jag på kosing. Är ju inte helt fel så här när det närmar sig jul. Sen så hoppas jag ju självklart på att allt somm jag lämnade in är sålt. Vill inte ha tillbaka det. Så håll tummarna nu ;)


Ha nu en trevlig lördagkväll.


/ Maria

Ovido - Quiz & Flashcards