Tankizar

Alla inlägg den 24 november 2011

Av Maria - 24 november 2011 06:40

Igår var det ju dags igen för mig att vara instruktör på Sporlife varekil. Måste bara säga vilket härligt gäng. De är verkligen med på noterna. Hojtar, sjunger...ja de hhåller på så man har riktigt roligt. När man har det kan man  ju pressa sig yttreliggare lite hårdare.


Dock är det ju lite svårt att försöka maxa när man kör framför andra. Måste ju orka med att prata också. Men utmana mig det gör jag och de extra kilona på stången kommer allt mer :). Man måste ju utmana sig lite även när man står framför gruppen. Det märker de annars snabbt som deltagare att man bara pratar och inte gör själv.


Men känner i alla fall att detta lyfter mig som instruktör. Lite skillnad mot vad det brukar vara. Tänk att deltagarna på ett pass kan få en att lyfta så. Eller är det jag?? Ändrar jag på mig så mycket?? Det får jag nog fundera på lite.



/ Maria

Ovido - Quiz & Flashcards