Tankizar

Alla inlägg den 15 november 2011

Av Maria - 15 november 2011 21:24

Gjorde ett litet Julkort.


 


Tryck på kortet då blir det större :)

Av Maria - 15 november 2011 20:03

Det är så svårt att komma igång med joggingen. Bara måste komma ut i spåret, det vet jag men just nu kommer jag bara inte iväg. Har ju två små och lyckas träna ändå ganska mycket. Det är ju min lilla egentid. men ska man springa 2,1mil så måste man komma iväg och ha några mil i kroppen. Skyller på mörkret men det kan man ju inte göra hela tiden.Skärpning säger jag bara. Får sparka mig där bak så att jag kommer igång. Måste komma iväg en gång denna vecka i alla fall.Någon mer som ska springa? Hur går det för er?

Av Maria - 15 november 2011 19:46

Just nu håller jag en liten sovande flicka i min famn  . Hon var så trött att hon slocknade sittandes med huvudet mot mitt bröst. Så nu njuter jag i fulla drag. Finns det något mysigare???


En liten bild tagen när A knappt var en månad gammal


   

Ovido - Quiz & Flashcards