Tankizar

Alla inlägg den 19 november 2011

Av Maria - 19 november 2011 13:55

Då har man haft sina funky barn för sista gången. Funky kidz kommer inte komma tillbaka nästa år så det känns lite extra sorgligt att inte få träffa mitt gäng igen. Vi har ju i och för sig showen kvar så en gång till.


Sportlife har köpt in ett nytt danskoncept för barn. Så det behöver ju inte betyda att jag inte träffar dem igen men har inte bestämt mig för hur jag ska göra ännu. Dessa beslut....utbildningen sker i december och den krockar med annat. Det är ju som vanligt med andra ord. Får tänka över helgen och ha bestämt mig på måndag.


Sen hade jag ju pumpen. Märks att det börjar närma sig december och jul. Tänk att det är 1:a advent nästa helg. Inte riktigt klokt.

Passet gick bra. Fick ha med mig A idag för jag hade ingen barnvakt till henne. J var hos farmor men hon orkar inte passa två barn och jag fick ingen annan instruktör som kunde ta passet. Så då fick jag köra med henne där. Gick hur bra som helst. Fast någonstans mitt i så gjorde hon nummer 2 och var inte alls nöjd med att vänta med bytningen. Stackars liten.


Nu ska jag iväg och hämta hem sonen :) Blir nog ett till inlägg idag (tror jag :) )

Ovido - Quiz & Flashcards