Tankizar

Alla inlägg den 5 november 2011

Av Maria - 5 november 2011 18:39

Det är vad det blir ikväll. Filmen hyrd och godiset köpt. Ja även om man följer en diet så måste man unna sig något ibland. Lördagar passar mig bra och sen får man ta i med hårdhandskarna under veckan. Men nu ska jag bara njuta utan att få dåligt samvete. För det där samvetet är ju som det är. Jag får oftast dåligt samvete kring mat och vad jag äter. I alla fall har det varit så. Men försöker släppa det och lyckas för det mesta.


Men åter till dagens mysstund som jag verkligen ser fram emot. Filmen  är fast and furius 5. Ska dreggla över Vin Diesel. Men först hade jag tänkt att lillan ska sova så att vi får lite ensamtid :)

Av Maria - 5 november 2011 13:44

Idag var det bara pump som stod på schemat. Mina funkybarn har lite lov denna lördag och sen så är det inte måna dagar kvar tills det är dags för show :).


Idag var en riktigt bra dag träningsmässig. Den kan ju inte ha börjat bättre när deltagare frågar efter en och om man inte har några fler klasser under veckan. Jag gör ju inte det, har inga fasta klasser utan hoppar in och vickar lite när jag kan. Men att få se en lite besviken min lyfter hela passet. Detta är andra gången detta händer mig nu under kort tid så jag måste ju göra något rätt :). Får bära med mig detta under dagen och de kommande dagarna. En positiv känsla är värt att spara på och nu har jag börjat få tillbaka min motivation, så det kan inte vara bättre.


Go Girl :)

Ovido - Quiz & Flashcards