Tankizar

Alla inlägg den 13 november 2011

Av Maria - 13 november 2011 18:37

Ja nu är jag hemma igen vilket verkligen är skönt. Hinner nog inte skriva så mycket nu men  skriver mer senare. Någon som verkligen var glad att se en var A   . Hon hade verkligen saknat mig min lilla going så nu är hon nöjd igen. Hon blev verkligen glad att se storebror också. Hon hoppade i knät när hon fick se honom.


När jag klev innanför dörren så hade sambon städat huset. Finns det något bättre att komma hem till ett färdigstädat hus :). Tror att jg blir lite bortskämd  . Men lyxigt är det. Skriver mer lite senare för nu ska jag mysa med mina barn  .


                                                  
                     /Maria


                                                  
                                        

Ovido - Quiz & Flashcards