Tankizar

Alla inlägg den 23 november 2011

Av Maria - 23 november 2011 22:09

Här är två kort. Ett lite enklare och ett där jag använd mig av en stämpel från kenny k.


   




/ Maria


Av Maria - 23 november 2011 14:33

Nu har jag börjat få hem lite material så att jag kan slutföra vissa av mina kort som  jag påbörjat. Bilder på dem kommer senare.

Det som kommit har jag vunnit via tradera men båda har hemsidor och bloggar som finns länkade här på min sida.

Klicka på bilderna för att se dem i ett större format.


       


De blå stämplarna kommer från skogstokiga. Hon designar egna stämplar som hon säljer. Nu har hon övergått till digitalt. Men kika in på hennes sida de är riktigt snygga. Pappersblommorna och några utav stämplarna fick jag dock med på köpet. Riktigt snällt tycker jag.


De bruna stämplarna och pappret är bestält av Mikaela scrap in. Hennes butik finns på tradera men också via hemsidan. Hon har vanliga och udda stämplar plus en massa annat.


/ Maria


Av Maria - 23 november 2011 14:13

Idag på förmiddagen var jag, J och A hos en kompis till oss. Hon har en dotter som är lika gammal som J. Vi gick i samma föräldragrupp och så träffades vi en hel del på öppna förskolan förra året. Sen har vi lyckats hålla kontakten. Mycket tack vare våra barn ska väl tilläggas :)


J tycker verkligen om hennes flicka. Man kan nog säga att han är lite förälskad i henne och gör mycket för att imponera. Ibland blir det bara fel. men de två gillar varandra märker man :) Lite gulligt eller hur??


Så det har blivit mycket lek och bus och jag fått prata lite vuxenprat. Det behöver man också. A tog nästan sina första krypsteg. Hon ville så gärna vara med de större barnen när de sprang runt. Nu är det riktigt nära. Tyvärr har jag inga foton på detta. Vet inte vill ni ha mer kort eller är det bra som det är?? Tyck gärna till.


/ Maria

Ovido - Quiz & Flashcards