Tankizar

Alla inlägg den 21 november 2011

Av Maria - 21 november 2011 19:45

Idag kom jag i alla fall ut till spåret. Alltså elljusspåret. Måste ta bilen dit för det blir lite långt att gå  .  

Det blev i alla fall 4 km varav 2km intervall. Kan säga att jag hade blodsmak i munnen det sista. Tog i rikrigt mycket bara för att jag slarvat tidigare. Sen så ger ju intervallträning mer för konditionen och att jag kommer springa snabbare. Mitt mål är att slå min gamla gbg varvs tid som var på 2tim och 13 min.


Go girl go  


/ Maria



 

Av Maria - 21 november 2011 19:38

Har blivit helt shoppinggalen. Var iväg igår och shoppade loss och nu har jag gått loss på tradera. Har inte varit så glad i att handla tidigare men nu går det helt till överdrift. Fast jag måste eränna att det är bra terapi. Men desto sämre för plånboken. Mest är det för mitt kortskapande. Men vill gärna åka iväg och handla mer.


Tog ett tag att börja vinna på de där auktionerna men idag har det gått min väg i stort sett hela tiden...hmmm undrar om de som brukar buda över mig är borta. Tänk vad de missar....eller så har jag helt enkelt lagt ett överpris som de tänker är hon tokig eller???? Nä det tror jag inte. Har helt enkelt lite flyt idag.


/ Maria

 

Ovido - Quiz & Flashcards