Tankizar

Alla inlägg den 23 februari 2012

Av Maria - 23 februari 2012 20:22

Lillemannen var så sjuk igår. Hans feber var uppe över 40. Stackare han kved och hade ont. 

Ringde sjukvårdsuplysningen säkert 4 gånger. Massa tips blev det och han fick glass, bad...ja i princip allt han pekade på. Men han var så duktig och han drack en massa vatten. Tillslut så sa de att vi gav för lite alvedon. Vi följde ju anvisningen på förpackningen men de var tydligen inte tillräckligt för att få ner så hög feber.

Kunde de inte ha sagt det tidigare??


Men febern släppte i alla fall i natt och den var inte så hög idag. Som tur är. För nu är lillgumman sjuk :(.

Tror nog att det är influensan som de fått. Den härjar ju runt för fullt.


Kan väl säga att det är lie egoistiskt av mig att åka iväg och träna men vad gör man när man varit instängd i huset i tre dagar och inte ens varit utanför dörren.

Sagt och gjort så sa jag till sambon att han måste ringa mig om det är något. Gymmet ligger inte så långt bort och kunde snabbt komma hem igen.

Måste ju tänka på att jag ska springa gbg varvet om några månader. Sagt och gjort.

Det blev lite löpning på löpbandet, fria vikter och som avslutning zumba.

Snabbt hem till min sjuklingar igen för lite kramar och pussar och mys. Nu sover de men vet att jag kommer att ha A sovandes hos mig inatt.


// Maria


Presentation


Hej jag heter Maria. Skriver om hur jag får ihop barn, träning, scrapbooking...ja allt.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2
3
4 5
6 7 8 9 10 11 12
13
14
15
16
17
18
19
20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
<<< Februari 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Gästbok

besöksstatistik

Besökare

Länkar

RSS

Digitala stämplar gratis


Ovido - Quiz & Flashcards