Tankizar

Alla inlägg den 17 februari 2012

Av Maria - 17 februari 2012 09:25

så börjar jag min dag idag. med huvudvärk. Tidigare kunde jag knappt röra mig förrän det blixtrade i huvudet men det har blivit lite bättre nu och då menar jag lite. Kan röra lite på mig utan att det spränger hål i huvudet.

Det är då man önskar att man har föräldrarna närmare.

Sambon jobbar och man ska ju orka att ta hand om barnen. Vilket kändes som ett berg att bestiga för ett tag sedan.

Men min älskade mamma   är på väg hit just nu. Hon valde att sätta sig i bilen och åka hela vägen hit för att ta hand om barnen. Tror nog att jag skickar ut dem i det fina vädret.


Så när hon kommer ska jag bota min huvudvärk med lite sängvila.

Känns skönt.




Hoppas er fredag har börjat bättre.


// Maria 

Presentation


Hej jag heter Maria. Skriver om hur jag får ihop barn, träning, scrapbooking...ja allt.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2
3
4 5
6 7 8 9 10 11 12
13
14
15
16
17
18
19
20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
<<< Februari 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Gästbok

besöksstatistik

Besökare

Länkar

RSS

Digitala stämplar gratis


Ovido - Quiz & Flashcards