Tankizar

Alla inlägg den 2 februari 2012

Av Maria - 2 februari 2012 08:32

Ja har ju tänkt att sluta med godis och självklart så är det ju det som upptar ens tankar hela tiden.

Tänk att det kan vara så. Bara för att man bestäm sig för något så är det nästan bara det som man änker på.

Ja så fungerar i alla fall jag.



Hur svårt ska det vara att sluta med något??

Godis är ju inte ens gott. Har inte tyckt det den senaste gången jag åt de. Vilket var i förrgår. Åt det bara för att man var sugen och efter första bien så kunde det ju kvittat. Men slutar man......inte då. Man äter upp hela påsen och sen så får man dåligt samvete. 

Men nu är det slut. Inte mer.

Kommer nog bli en del skrivet om detta framöver men det är ju bra. Istället för att äta så får man skriva av sig lite.

Så en massa pepp till mig och till alla andra.

Du kanske själv ska sluta med något. Skriv så kan vi peppa varandra.

Allting går ju lättare om man är fler.


// Maria




 

Presentation


Hej jag heter Maria. Skriver om hur jag får ihop barn, träning, scrapbooking...ja allt.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2
3
4 5
6 7 8 9 10 11 12
13
14
15
16
17
18
19
20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
<<< Februari 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Gästbok

besöksstatistik

Besökare

Länkar

RSS

Digitala stämplar gratis


Ovido - Quiz & Flashcards