Tankizar

Alla inlägg den 19 februari 2012

Av Maria - 19 februari 2012 20:55

Då var det söndag och en ny vecka tar vid imorgon.

Ser fram emot morgondagen. Har ju anmält mig på en kort kurs och den börjar imorgon :).

Ska bli så roligt att lära sig lite nya tekniker och annat.


Vad har hänt annars då. Inte så mycket faktiskt. Tränar gör jag och håller i mina pass. 

Den här helgen har det blivit show kidz, 2x pump och rpm.

Att ha min barngrupp är helt underbart:).

De verkligen älskar det och hänger med så gott de kan. Igår hade vi ju värsta busvädret så det var fakiskt några barn som uteblev. Kan faktiskt förstå dem. Det var riktigt halt. J brukar ju ha sitt dans på lördagar också men vi hoppade det. Vi skulle ha besök på eftermiddagen. J:s kompis Jonas skulle komma och hans mamma och pappa. 

De där två grabbarna kan allt hitta på saker de :)

Allra bästa var tydligen att jaga varandra och bara skrika och skratta :). Det satt vi vuxna och gjorde också. De såg allt för roliga ut de små killarna.


Joel och Jonas på Nordes Ark i höstas.  


Jag tycker att det är roligt att vi vuxna också kommer bra överens. Jag har verkligen haf ett behov att att ha lite människor som man umgås med lite mer privat och det börjar sakta men säkert bli så :). Bara älskar det. Känns så mycket lättare i hjärtat och man längtar inte bort lika mycket.


Idag har i alla fall hela familjen varit iväg och handlat mat. J tröttnade halvägs in i handlandet. Tyckte väl att det gick lite för långsamt.

Medans barn och sambo åkte hem så begav jag mig till gymmet för dagens två pass. Rpm var först. Idag hade jag utvärdering av passet. Det brukar vara så att en annan instrukör kommer och tittar och ofast filmar och så pratar man om det. Allt för att uvecklas som instrukör. Hade inte så mycket att tänk på egentligen mer än kadensen (hur fort man trampar) och lite mer mostånd. Fast det visste jag redan om. Vet att det är det som jag behöver jobba mer på. Men det är alltid bra att någon annan tittar och komenterar det också.


Efter det var det bara att ladda om och var med och teama tillsammans med en tjej som kämpar med att bli instrukör. Tyvärr så har hon väldiga problem med både takt och teknik så det behövs mycket övning och då menar jag mycket innan hon kommer att bli bra. Tyvärr. Skönt bara att jag slipper ta beslutet om hur man ska gå vidare.

Jag kan ju bara vidarebefodra mina instrukioner till min platschef.


Nu ska jag njuta av resten av kvällen. Imorgon är det tvättdag. Så man har ett tvättberg att bestiga.

Men det är imorgon det.

Hoppas att du haft en toppenhelg :)


// Maria


Presentation


Hej jag heter Maria. Skriver om hur jag får ihop barn, träning, scrapbooking...ja allt.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2
3
4 5
6 7 8 9 10 11 12
13
14
15
16
17
18
19
20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
<<< Februari 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Gästbok

besöksstatistik

Besökare

Länkar

RSS

Digitala stämplar gratis


Ovido - Quiz & Flashcards