Tankizar

Direktlänk till inlägg 30 oktober 2011

Saknad

Av Maria - 30 oktober 2011 15:41

Nu har vi kommit hem igen efter vår lilla tripp. Barnen leker och jag tar en liten stund här. Idag passade jag på att besöka lillebrors grav. Har ju inte varit där så ofta den sista tiden. Mycket pga att man inte bor så nära längre, men var inte där så ofta innan heller.


Det är konstigt att saknaden kan vara så stor fastän det gått 6 år sedan olyckan. Den finns där fast har förändrats blivit annorlunda. Men man tänker fortfarande på tänk om....men inte lika mycket som då. Idag kändes det dock extra mycket att stå där framför hans grav och tända ljusen. Jag saknar honom så mycket min lillebror. Det kommer aldrig att förändras, fast jag gör mitt bästa att förtränga det. När saknaden och sorgen blir för stor, när det bara känns för mycket. Då vill jag inte, då orkar jag inte. Det måste få vara så, det har jag lärt mig med tiden. Vi alla tar olika vägar i vår sorg, vi sörjer på olika sätt. Har fortfarande en bit kvar och kommer nog fram en dag när det inte känns på samma sätt som nu.


Saknar och älskar dig lillebror   

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Maria - 24 september 2012 11:53

Trots att jag är sjuk, ja nu är jag på bättringsvägen.  Ingen feber idag :) Så gjorde jag en blåbärspaj a la Lchf.   Riktigt god blev den och passar alla.       Vill du göra den så kommer receptet här :)   Blåbärspaj med apelsin ...

Av Maria - 24 september 2012 07:52

Åt skinka med färskost, ärrtskott och lite gräslök till frukost idag. Såg det i en tidning och det verkade gott. En vanlig dag skulle det inte räcka som frukost för mig men nu när jag är dålig så har jag ingen direkt matlust och då var det perfekt. A...

Av Maria - 23 september 2012 15:41


Ligger just nu i soffan och försöker skriva på ett skadat tangentbord.     De flesta tangenter tog sonen när han gick loss på det med en sked för ett år sedan. Men i redags hade tydligen inte deras pappa full koll så det rök några till *suck*....

Av Maria - 20 september 2012 20:33


Det år inte helt enligt planerna denna vecka träningsmässigt i alla fall. Men det blir ju så ibland och yttre påverkan så som sjukdom kan man ju inte riktigt styra. Jag själv är inte sjuk men det började igår med att sonen fick 39.8 i feber :( ...

Av Maria - 18 september 2012 22:17

Ska först och främst säga att jag älskar min mamma så mycket. Just nu är hon här för att passa barnen imorgon då barnens förskola har stängningsdag. Vilket är så snällt av henne. Men tänk att allt blir så konstigt när hon är här. Allt ska röras o...

Presentation


Hej jag heter Maria. Skriver om hur jag får ihop barn, träning, scrapbooking...ja allt.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15 16
17
18 19
20
21 22 23
24 25 26 27 28
29
30
31
<<<
Oktober 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Gästbok

besöksstatistik

Besökare

Länkar

RSS

Digitala stämplar gratis


Ovido - Quiz & Flashcards