Tankizar

Alla inlägg den 22 oktober 2011

Av Maria - 22 oktober 2011 20:53

Ja vad gör man när man på en lördagkväll blir sugen på pizza när man äter enligt LCHF.

Man gör då egen pizza (fast jag fick inspiration ur en bok) fast man hoppar pizzadegen. Så man kanske inte ritkigt kan kalla det för pizza men gott var det i alla fall. Någon som vill ha receptet så är det bara att skriva   


                 


Av Maria - 22 oktober 2011 20:47

Idag drabbades jag av skaparlust. Gillar att pyssla så tänkte passa på när andan föll på fast det blev ju inte så mycket. Imorgon ska vi på kalas så passade på att tillverka kortet själv. Blev faktiskt ritkigt nöjd.


             



Av Maria - 22 oktober 2011 19:21

Idag blev det bara Funky. Att ha hand om en grupp på 13 4-5 åringar kan vara jobbigt men också riktigt upplyftande. Det finns alltid de som gör allt man säger och så finns det de som inte bryr sig och gör som de själva tycker. men någonstans bryr de sig faktiskt ändå. Har en liten beundrarinna i skaran hon ler åt allt jag säger och ska vara till lags och berätta allt hon gör och har gjort. Visst är det gulligt    .


I vanliga fall brukar jag ju ha mitt Bodypumppass efteråt. Men idag hade jag ingen barnvakt åt mina små och sambon jobbade så de fick följa med mig på passet idag. Vilket ledde till lite mer kaos än vanligt fast vi hade det ritkigt roligt och det är ju det som räknas eller hur??   



Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Hej jag heter Maria. Skriver om hur jag får ihop barn, träning, scrapbooking...ja allt.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15 16
17
18 19
20
21 22 23
24 25 26 27 28
29
30
31
<<<
Oktober 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Gästbok

besöksstatistik

Besökare

Länkar

RSS

Digitala stämplar gratis


Ovido - Quiz & Flashcards