Tankizar

Alla inlägg den 25 oktober 2011

Av Maria - 25 oktober 2011 20:15

   Idag blev det som sagt en liten utflyckt för mig och sonen. Var riktigt trevligt och sonen hade så roltigt. Vi var där tillsammans med en pappa som jag lärt känna här på öppna förksolan och hans son. Kan säga att barnen hade superkul och pratade och skrattade tillsammans. Inte för att de kan säga många ord men de pratar på sitt sätt. Påminde lite om de där tvillingarna man sett i reklamen. Så man fick sig några ritkigt goda skratt det vill jag lova.


Vi började med ett litet besök på lantgården och där hade nog barnen roligast särskillt när de tittade på hönorna.

 


Vilken groda.

 



Ser ni vargarna?

 


Vi fick se en hel del djur idag. Vilket var riktig tur. Blev riktigt nöjd med detta foto

 


Ett litet urval av vår dag

Av Maria - 25 oktober 2011 09:39

Efter en relativt sömnlös natt så ska jag och sonen på en liten utflykt till Nordens Ark.  Har faktiskt aldrig satt min fot där så det ska allt bli lite spännande för mig också. Kan nog få till lite bilder att lägga upp här också. Dottern ska vara hemma med pappa. Så får båda barnen lite kvalitetstidmed var sin förälder


Satsar på en rolig och trevlig dag  

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Hej jag heter Maria. Skriver om hur jag får ihop barn, träning, scrapbooking...ja allt.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15 16
17
18 19
20
21 22 23
24 25 26 27 28
29
30
31
<<<
Oktober 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Gästbok

besöksstatistik

Besökare

Länkar

RSS

Digitala stämplar gratis


Ovido - Quiz & Flashcards