Tankizar

Alla inlägg den 21 oktober 2011

Av Maria - 21 oktober 2011 19:53

Sitter här nu i fotöljen. Har skickat iväg sambo ner till affären. Faktiskt skönt att få en stund för sig själv och sina tankar. Fast så sitter man ju här och skriver istället. Jag är just nu så trött att jag knappt vet vad jag skriver. Så kanske skulle man inte sitta här??


Har haft så mycket funderingar idag och nu när man har tiden till att skriva ner dem så är alla försvunna. Är inte det typiskt?


Ja nu när jag är hemma igen så tänker jag i alla fall försöka sätta mig in i det här med bloggandet. Tänkte få in lite mer kort. Har ju inte varit så lätt när man inte är hemma eller får sitta ifred. Enda stunden man haft för det har varit när dottern somnat men mammas och pappas dator stod i samma rum sov vi sov i så det gick ju inte så bra det där. Men lite lyckades jag ju med i alla fall. Nu tänkte jag se vad som finns på tv. Är jag den enda som bojkottar idol??? Har ärligt inte sett ett enda program och saknar det inte. Hör bara att alla är så irriterade hit och de är idioter dit. Faktiskt skönt att säga att I Dont care.


Dags att njuta av kvällen kanske om umgås med min älskade sambo   lite innan sängen hägrar. Har ju inte träffat honom så mycket i veckan och han jobbar hela helgen.


Dags att njuta  

Av Maria - 21 oktober 2011 19:46

Idag har jag återigen börjat äta efter LCHF. Inte det lättaste när man kommer hem till ett relativt tomt kylskåp. Sambon hade ju inte tänkt på att köpa lite. Fast det nödvändigaste fanns ju så då fick man ta fantasin till hjälp. Men det är ju inte det lättaste att ta den till hjälp sådär på beställning. Men tillslut så.


Ser fram emot att få vara mätt. Kan ärligt säga att jag har varit hungrig de här sista dagarna då man ätit mer kolhydrater. Så nu kör man hårt igen.

Av Maria - 21 oktober 2011 14:08

Nu är man hemma igen. Har haft det riktigt trevligt hos mamma och pappa fast tillslut får man känslan av att man är deras lilla flicka igen. Så då vet man att det är dags att dra sig tillbaka till sitt eget hem och sitt eget liv. Att bli behandlad som att man var tonåring och inte vuxen blir ju frustrerande och inte nyttigt för någon.


Nu ska jag packa upp både väskor och påsar. Pust säger jag bara. Ska bli så skönt när det är gjort   

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Hej jag heter Maria. Skriver om hur jag får ihop barn, träning, scrapbooking...ja allt.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15 16
17
18 19
20
21 22 23
24 25 26 27 28
29
30
31
<<<
Oktober 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Gästbok

besöksstatistik

Besökare

Länkar

RSS

Digitala stämplar gratis


Ovido - Quiz & Flashcards