Tankizar

Alla inlägg den 19 oktober 2011

Av Maria - 19 oktober 2011 19:39

ja hur går det nu med dieten. Jovisst gick det bra de första dagarna. Men sen så kom den här lilla utflyckten till mamma och pappa. Klarade mig ok de första två dagarna här men det är lite sårt när man inte har tillgång till ett kylskåp med de rätta ingredienserna. Men nu är det i alla fall helt kaos. Har till och med ätit godis. Min pappa kom hem med en godispåse och klåfingriga jag kunde inte låta bli  . Så nu är ju inte självförtroendet på topp. Men får ta nya tag när jag kommer hem igen. Då får det bli full fart. Det gäller bara att hålla sig borta från frestelserna. Är ju en riktig gottegris innerst inne. Så svårt att hålla sig borta från kakor, godis, glass och främst choklad. Älskar choklad men hatar den mörka.


Nä nu får det bli nya tag. Tänk positivt   

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Hej jag heter Maria. Skriver om hur jag får ihop barn, träning, scrapbooking...ja allt.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15 16
17
18 19
20
21 22 23
24 25 26 27 28
29
30
31
<<<
Oktober 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Gästbok

besöksstatistik

Besökare

Länkar

RSS

Digitala stämplar gratis


Ovido - Quiz & Flashcards