Tankizar

Alla inlägg den 14 december 2011

Av Maria - 14 december 2011 21:47

Idag var det dags för sista passeet på sportlife varekil. tråkigt tycker jag men håller nu tummarna att jag kommera tt få ett fast pass där i vår. Låter så på platschefen i alla fall :)


Men passet idag var grymt. I brist på annat ord. körde lite andra låtar och deltagarna var helt med på noterna. Helt underbart att få köra där. Man blir så upplyft som instruktör.

Det blir även bättre när deltagarna säger att de kommer att sakna en. Då vet man att man gör ett bra jobb.


Nu laddar jag inför Bodypump releasen i Uddevalla. 

Vi släpper det nya pumppasset där imorgon och temat är 80 tal. Så nu har jag skaffat leggins (rosa), benvärmare (rosa), en turkos tröja och ett rosa pannband. har ett par shorts också. Hur 80-tal det är vet jag inte men jag vägrar ha på mig badräkt och tajts. Inte min grej precis.


Men är supertaggad inför imorgon :)


Kör hårt och ha en bra kväll :)






 


/ Maria

Av Maria - 14 december 2011 11:56

Idag tar familjen det lugnt hemma, ja i alla faall barnen. Jag får ju ränna runt och göra allt som jag brukar. Men stjäl allt några små lekstunder :).

Nu har vi precis kommit in från en liten promenad. Vi lyckades inte blåsa bort. Blåser faktiskt inte så farligt just nu men det var skillnad igår kväll. ojojoj vad det blåste då.


Har lyckat ängna förmiddaagen åt att planera lite julmat och skriva upp vad man ska göra i matväg till julafton.

Snart nog måste man ju iväg och handla. Tänk att tiden går så fort. tyckte inte alls det var länge sendan som Joel föddes och i år blev vi ju en medlem till och där förstår jag inte alls vart tiden har tagit vägen. 

Känns som igår när jag höll i Alicia för första gången och nu kryper hon omkring.

Tiden har allt gått lite för fort i år.


Nu kallar dottern på mig och maten behöver göras iordning. Ja inte konstigt igentligen att tiden bara flyger iväg när man har saker att göra hela tiden ;)




Ta det lugnt nu i blåsten


/ Maria 

Presentation


Hej jag heter Maria. Skriver om hur jag får ihop barn, träning, scrapbooking...ja allt.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3 4
5 6 7 8
9
10
11
12 13 14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Gästbok

besöksstatistik

Besökare

Länkar

RSS

Digitala stämplar gratis


Ovido - Quiz & Flashcards