Tankizar

Alla inlägg den 13 december 2011

Av Maria - 13 december 2011 20:57

Nu har jag allt lagt av mig. Aja baja. Inte alls bra. Får allt ta och rycka upp mig lite.


Nu kanske du undrar och egentligen så är det väl inte så farligt. Har blivit lite mycket sött flera dagar i rad. Så julbordet igår och idag har jag inte lyckats hålla mig borta från mina hemgjorda kolor.

De misslyckades jag ju med så kan ju inte ställa fram dem. Så nu står jag där med handen i kolaburken.


Får ta tag i saken igen. Nu med en gång. Inte vänta till senare som man vanligtvis brukar göra.

Får hålla mig borta från sötsaker fram till jul.


Bara att kämpa på.


/ Maria

Av Maria - 13 december 2011 20:41

för den som gillar att baka kan vinna denna häftiga  matta och sprits :)


   


Vill du också vara med och tävla om detta fantastiska set så kan du göra det här

smulansbakblogg.blogspot.com


/ Maria

Av Maria - 13 december 2011 06:44

Igår var jag och min svärmor (kallar henne så fastän jag bara är sambo) på julbord.

Riktigt gott var det och som vanligt äter man ju alldeles för mycket. Men det är ju bara under denna tid  som det är så och då kan man allt få göra det eller hur? :)


Som sagt var julbordet igår det godaste jag ätit. Andra år har vi varit på gustavsbergs i Uddevalla. Men det var ingen höjdare förra året. Salt och ingen smak. men i år så blev det Alberts och det var ritkigt lyckat. De hade 20 olika sillar och de var riktigt goda :). Sen var den andra maten också riktigt god och som avslutning kunde man ju inte hålla sig borta från sötsakerna. Fast man orkade inte så mycket av det förståss ;). Så Kan verkligen rekomendera Albert Hotells Julbord. 


 


Ett mysigt ställe var det också. Hotellet ska tydligen vara riktigt dyrt att bo på men med den utsikten och servicen så kan jag förstå det. Men vi åt ju bara och åkte hem sen. Det räckte gott och väl.

Mums säger jag bara. Fast det är tur att man bara äter ett julbord om året, bortsett det på julafton då :)


/


Presentation


Hej jag heter Maria. Skriver om hur jag får ihop barn, träning, scrapbooking...ja allt.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3 4
5 6 7 8
9
10
11
12 13 14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Gästbok

besöksstatistik

Besökare

Länkar

RSS

Digitala stämplar gratis


Ovido - Quiz & Flashcards