Tankizar

Alla inlägg den 1 december 2011

Av Maria - 1 december 2011 20:12

Tänk att det kan vara så olika med deltagare. Hade ett pass idag på mitt hem gym. Alltså det gym jag tillhör och det var så svårt att få med sig deltagarna. Hur man än försökte så knep de ihop läpparna. Det är så stor skillnad när jag håller gästpass på ett annat gym. De deltagarna är med på noterna. De stånkar, stönar, blir helt röda i ansiktet, tjoar och sjunger med.


Men idag helt tyst. Såg att de riktigt knep ihop läpparna. Kan säga att det faktiskt blir mycket tråkigare att köra framför en sån grupp. Ska ärligt säga att man orkar mer om man låter lite. tar man i och måste skrika så gör det. Håll det inte inom dig. Det är en sån befrielse och man orkar faktiskt lite till.


Jaja man kan ju inte få allt. Men oftast brukar man ju alltid få med sig någon. Men inte idag. Undrar om jag gjorde något fel. Hmmm....får fundera lite på det tror jag.


Glöm nu inte att träna lite själv i allt julstök :) Alltid bra med en liten paus nu när det är 24 dagar kvar.



Träna lugnt :)


/ Maria



 

Av Maria - 1 december 2011 19:58

omelett med västgöta ost i. Blir så gott.

Ha i hur många ägg du vill, jag brukar ta två blanda med en gaffel. Ha i grädde och riv ner osten. Stek på svag värme ocr rör runt medans du steker. Snabbt enkelt och gott.

Ägg är ju också bra om man vill gå ner i vikt. Man håller sig mätt längre.


mums säger jag bara :)


/ Maria


Av Maria - 1 december 2011 10:21

Vår lillkille börjar tycka att det är lite tråkigt att bara vara inne hela tiden. Men det fortsätter att blåsa och då blir det ingen utgång. Båda barnen är nu helt feberfria men A:s ögon är fortfarande inte bra så det är därför vi stannar inne.

Måste ju skona små barnaögon.


Ska själv villigt erkänna att jag tycker heller inte att det är så roligt att bara vara inne. En liten promenad om dagen brukar vi ju ta och den saknar jag nu. Men men. I helgen ska jag och sambon på 30 års kalas så då kommer vi iväg en liten sväng i alla fall :). Hotell ska det bli och barnen ska vara hos mormor och morfar.


Nu hoppas jag bara på att det ska sluta blåsa. Gärna på en gång.


  

/ Maria

Presentation


Hej jag heter Maria. Skriver om hur jag får ihop barn, träning, scrapbooking...ja allt.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3 4
5 6 7 8
9
10
11
12 13 14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Gästbok

besöksstatistik

Besökare

Länkar

RSS

Digitala stämplar gratis


Ovido - Quiz & Flashcards