Tankizar

Alla inlägg den 25 januari 2012

Av Maria - 25 januari 2012 20:30

Visst måste man få skriva det eller hur? Det känns bara så bra just nu.

Eftermiddagen började med mys med lilla Alicia. Det är väldigt sällan som hon får ha mamma helt för sig själv. Men idag var det så :). Så som hon njöt. En mycket nöjd dotter tog jag med mig till Uddevalla igen för ytterliggare en omgång med abs show kidz :)


Mums med Saras ( en annan instruktör) telefon. Eller ja det var skyddet hon ville år. Mjukt och gott att tugga på :)



   

Några av dem som var med på prova på dans.


Barnen hade riktigt roligt. Det bara lös i deras ögon och då vet man att det är lyckat. Det var en lien tjej som med ett stort leende bara sprang och sprang och sprang runt, runt, runt.

Hennes mamma var lagom trött. Men den lilla flickan älskade det.


Sen var det snabbt hem och lämna dotter och bil till sambon. Jag tog hans bil för att bege mig till Varekil och pump.

Alltså så mycket man har växt i sin instruktörsroll när man gick atm utbildningen. Man äger och delagarna är helt grymma. Känner att jag når fram på ett annat sätt än innan. De lyssnar mer och upplevelsen blir fantastisk :). Bara älskar det. Att så lite kan göra så mycket :).


Kvällen kommer att bestå av att packa bilden. Jag och barnen drar till mormor och morfar. Vi ska byta elen i helgen och då ska inte barnen vara hemma. Kommer att hänga lösa sladdar ibland och det och barn går ju inte ihop. Det är pappas kusin ( som är elektriker) som kommer göra jobbet. Bra att ha lite kontakter :).






 

Avslutar med en bild som jag tog för några dagar sedan. 

Min lillkille är bara för go :)


Ha en lugn och trevlig kväll



// Maria

Av Maria - 25 januari 2012 13:20

Gjort en ny header och bakgrund. Undrar vad ni tycker om den??




// Maria

Av Maria - 25 januari 2012 12:21

Ja då var en prova på omgång avklarad. Det var en förkola som kom och fick dansa i en halvtimme. 

Men vad svettig man blev av det lilla men barnen tyckte att det var kul.

Det är ju det som räknas :)


Nu har jag en omgång kvar vid kvart över fyra. Då är det öppet för alla som vill komma prova lite show kidz :)

Sen måste jag direkt till bilen för att ta mig till Varekil för ett Boypump pass. Det är ju jag som är instruktören så det vore lite konstigt om jag inte var där ;).


Just nu har jag ätit lite lunch och Alicia sover. Joel är borta hos farmor idag.Frågade om hon ville. Tror dock inte han hade haft något emot att vara med. Men det blir ju lättare för mig att koncentrera mig på vad jag ska göra istället för att jaga honom. Finns ju SÅ mycket att upptäcka på ett gym. 

Alicia får dock följa med. Vad gör man när man inte har en barnvakt. Farmor kan ju bara passa ett barn i taget just nu. Föresten så skriker bara Alicia så fort hon får se sin farmor. Vilket är lite konstigt. Hon skriker inte så ofta när hon träffar människor som hon inte känner. 

Men tror nog att det är något som går över.


Nu får jag nog se till att masa mig upp ur foöljen så jag får något gjort innan lilltjejen vaknar.

Men konsigt är det att inte ha en till här som springer omkring.



     Alicia i morse när hon använde bobycaren som gåvagn :)

// Maria

Av Maria - 25 januari 2012 11:31

Några nya kort som jag gjort. Ett födelsedagskort och ett annat.


 




Klicka gärna på korten för att göra dem större :)  

Av Maria - 25 januari 2012 06:20

Idag gäller det att charma alla barn som kommer för att prova på Sportlife Uddevallas nya danskoncept för barn.

Gick ju en ny barndansutbildning i december. Abs (absolut) show kidz. Någon som har låtit sitt barn dansa enligt detta?? Vad tyckte ni??. Jag gillar konceptet och tycker själv att det är lite roligt :). Har fakiskt anmält Joel till en grupp här ute där vi bor. Tog med honom på deras prova på dag och han verkade gilla det. 

De är det enda gymmet häromkring som satartar en 2-3års grupp.


Men i alla fall så kvart i 10 så kommer jag stå framför några skolbarn. Eller skolbarn och skolbarn...de går i förskolan i alla fall. Kommer ju ha hand om 4-5 års gruppen så det är dem jag ska charma idag så de kommer att berätta för mamma och pappa att de vill börja :).


Nu dags för frukost vilket leder till en bra start på dagen.


// Maria

Presentation


Hej jag heter Maria. Skriver om hur jag får ihop barn, träning, scrapbooking...ja allt.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23 24 25
26
27
28
29
30 31
<<< Januari 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Gästbok

besöksstatistik

Besökare

Länkar

RSS

Digitala stämplar gratis


Ovido - Quiz & Flashcards