Tankizar

Alla inlägg den 23 januari 2012

Av Maria - 23 januari 2012 19:34

ja igentligen inte så mycket. Dagarna bara rullar på och Januari har försvunnit någonstans. Vet inte vart det tog vägen. Men har i alla fall hunnit med lite grann. Så Januari har inte varit helt bortkastat. Tränar gör jag definivt. 6 dagar i veckan men tre utav dessa har jag egna pass. Två bodypump, en rpm och ett abs show kidz. 


Har hunnit med en bodypumputbildning också. En vidareutbildning. Behövde verkligen det. Man vill ju inte stanna i samma spår och bara köra på. Nu vet jag vad jag behöver lägga mer krut på när det gäller teknik och coaching.

Ubildningen heter Atm. Står för advaced training module. Tre dagar med träning och föreläsning. Ska säga att huvudet inte hängde med sista dagen. Bästa helgen på länge och man lärde sig verkligen mycket. Var en svamp som bara sög, sög och sög i sig kunskap.

Men klarade jag det då.......japp det gjorde jag. Så nu kan jag titulera mig advanced bodypump instructor  .

Nästa umaning är att verkligen använda sig av dessa nycklar och få med det i mitt instruerande. Men det gör jag redan. Nu ska det bara finslipas.


Barnen mår bra. Joel pratar och pratar. Nu sätter han ihop två ord. Det började han med på nyårsdagen. Alicia kämpar med att lära sig gå. Än så länge vågar hon inte släppa kanten för att a sina första stapplande steg men det kommer tids nog. Hon är ju bara 10 månader. Tycker att det är bra att hon tar sin tid.


Njut nu av kvällen.

Det ska jag


// Maria 



       

Av Maria - 23 januari 2012 16:04

Har inte direkt varit någon bloggare. Men ska försöka ta igen detta nu. Lade ju ner det runt jul. Var så mycket med att anordna julafton och sen planera mitt födelsedagskalas så då måste man prioritera.

Men efter nyår har jag inga bortförklaringar.


Ska ialla fall bli lite bättre. 

Det lovar jag 



/ maria 

Presentation


Hej jag heter Maria. Skriver om hur jag får ihop barn, träning, scrapbooking...ja allt.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23 24 25
26
27
28
29
30 31
<<< Januari 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Gästbok

besöksstatistik

Besökare

Länkar

RSS

Digitala stämplar gratis


Ovido - Quiz & Flashcards