Tankizar

Alla inlägg den 24 januari 2012

Av Maria - 24 januari 2012 20:15

Först av allt så har jag hittat min usb kabel till datorn. Letade efter en liten traktor till sonen och då hittade jag den :).

Brukar ju vara så att när man letar efter något annat så brukar man ju hitta det man saknar sen tidigare. Ja det stämde ju idag. Så nu kan jag få in lite kort igen.

Har dock inte hunnit få in dem i datorn än. Så ni får vänta ett tag till ;).


Idag så har det varit mest lek för barnen. Först ner till öppna förskolan. Joel hade bestämt träff med sin bästis Jonas.

Det roliga är när dessa två gossar träffas så står de i början med stora leenden och bara skriker åt varandra. En riktigt grabbhälsning.

Fast idag var Jonas lite sval. Tog ett tag för honom att komma igång. Men tillslut så sprang de och jagade varandra och hittade på annat bus.

Alicia hade också roligt. Hon kröp omkring och skrattade ibland. Idag var första dagen som hon släppte taget och stod HELT själv :). Nu saknas bara att hon ska ta sina första stapplande steg. Det är SÅ spännande :).


På eftermiddagen kom en kompis till. Ja Joels kompis Alice som han tyckte så mycket om. Men den stösta "förälskelsen" har lagt sig. Nu är hon bara kompis. Men de hade roligt ihop och jag och hennes mamma Sofia kunde prata lite. Så skönt att prata lite vuxenprat med någon annan.

Man behöver lufta lite ibland och kunna prata om allt mellan himmel och gjord.

Riktigt trevlig var det i alla fall och man märker att man saknar någon att umgås nära med. Någon att kunna prata riktigt djupt med.


Gubben lyckades i alla fall ta sig hem så jag kunde åka iväg och Zumba loss lite :). Bara älskar zumba och att få skak på höfterna. Skulle inte vilja bli instruktör i det. Passar nog inte till just det men det är skönt att bara kunna köra loss utan att tänka på någon annan än sig själv. Då njuter jag. Lyckades också springa lite på löpbandet. Det kändes att man inte hade gjort det på ett tag. Så SKÄRPNING. Ja det var dagen i korthet. Nu ska jag bara njuta av resten av kvällen.


Ha en riktigt bra kväll :)


/ Maria


Av Maria - 24 januari 2012 13:33

Följ mig gärna där


@m_hjelte så hittar du mig ;)

Av Maria - 24 januari 2012 13:05

Ja nu har man verkligen varit smart.

Vi hade storstädning här förra veckan och vad har då hänt. Jo jag har städat undan usb kabeln till kameran.

Tänkte sätta mig och ladda in lite bilder. Både för egen del och några som jag tänkte lägga ut här på bloggen.

Men nu går ju inte det för den är borta, puts väck.


Jaja ni får helt enkelt stå ut med att jag inte kan lägga ut några utav mina egna bilder på ett tag.


I alla fall. Just nu väntar Joel på att hans kompis Alice ska komma så att de får leka lite :) och jag får prata av mig lite med hennes mamma Sofia. Inte helt fel. Lite fika ska vi nog klämma in också ;)


Ha en fortsatt trevlig dag.


// Maria  

Presentation


Hej jag heter Maria. Skriver om hur jag får ihop barn, träning, scrapbooking...ja allt.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23 24 25
26
27
28
29
30 31
<<< Januari 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Gästbok

besöksstatistik

Besökare

Länkar

RSS

Digitala stämplar gratis


Ovido - Quiz & Flashcards