Tankizar

Alla inlägg den 20 september 2012

Av Maria - 20 september 2012 20:33

Det år inte helt enligt planerna denna vecka träningsmässigt i alla fall.

Men det blir ju så ibland och yttre påverkan så som sjukdom kan man ju inte riktigt styra.

Jag själv är inte sjuk men det började igår med att sonen fick 39.8 i feber :(

Det var stängningsdag på barnens förskola så jag hade kallat in mamma som barnvakt.

Har ju mitt pumppass på onsdagar men ville ju helst hem till min lille sjukling.

Så det var bara attt ringa till gymmet och be dem försöka få in någon annan.

Sa dock att jag kunde ha passet om ingen kunde men ville helts åka hem till min lille sjuke son.

Men underbara Carina kunde ta det.


Åkte hem och så visar det sig att dottern också hade lite högre temp.

Så vi satt och myste på kvällen och under natten hade jag sonen sovandes jämte mig i sängen.

Sambon var iväg på möte och stannade över natten med sitt jobb.


Dagen har bestått av stängningsdag på jobbet. Då blir det studiedag för oss lärare. 

Gick dock hem efter halva dagen då man skulle arbeta och planera i arbetslaget. Då det var bara jag från mitt arbetslag som jobbar denna vecka så var det lite svårt.

Har ju bara jobbat i två veckor nu så det är ju lite svårt att planera själv. Har ju inte så stor koll på allt ;)


Lyckades i alla fall med att komma ut och springa en runda ikväll efter det att barnen lagt sig :D


 


Nu ska jag njuta av kvällen och sen tidigt i säng. Börjar jobba 6.40 imorgon.


// Maria


Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Hej jag heter Maria. Skriver om hur jag får ihop barn, träning, scrapbooking...ja allt.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12
13
14 15 16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2012
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Gästbok

besöksstatistik

Besökare

Länkar

RSS

Digitala stämplar gratis


Ovido - Quiz & Flashcards