Tankizar

Alla inlägg den 11 september 2012

Av Maria - 11 september 2012 22:24

Min första riktiga jobbvecka. Kan säga att den är intensiv. Man ska få ihop allt med barn, jobb och träning. Barnen kommer ju först så träningen har fått stryka med lite nu. Nya rutiner får skaffas fram som inte går ut över dem. Jag vill ju träffa dem så mycket som möjligt. Mina små älsklingar.

Så mycket av träningen kommer ske efter läggdags.

Märker dock på kroppen att det är mycket som pågår. Har gått upp 2kilo och känner mig uppsvälld och inte alls bekväm i min kropp just nu. Inga bra känslor. Men det är bara att bita ihop. Har i alla fall hittat kosten som passar mig så det är bara att fortsätta. Kroppen vänjer väl sig så småningom.

Sist vill jag visa en bild på vårt lilla nya husdjur. Den har bosatt sig i barnens lekrum och håller oss vakna på natten. Så fort vi får tag i den får den faktiskt flytta.

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Hej jag heter Maria. Skriver om hur jag får ihop barn, träning, scrapbooking...ja allt.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12
13
14 15 16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2012
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Gästbok

besöksstatistik

Besökare

Länkar

RSS

Digitala stämplar gratis


Ovido - Quiz & Flashcards