Tankizar

Alla inlägg den 16 september 2012

Av Maria - 16 september 2012 21:35

Hade ett så härligt rpm pass idag.

Micken funkade dock inte så fick köra utan så det var tur att man har röstresurser :D

Fick tillbaka så mycket energi från deltagarna idag

och bara älskar att se lite leenden ibland.

Men de trampade på bra och gav gärnet och det är ju allt man kan begära, eller hur?


Har varit inne i en liten downperiod just nu.

Men kan med säkerhet säga att jag är på vä tillbaka.

Är ju en del som ska falla på plats och det gör det nu sakta men säkert.


Kan kort och gott säga att det känns helt underbart just nu :D


 


Har tänkt ut ett träningsschema för veckan.

Måndag: vila (brukar vara min pysseldag imorgon är det dock föräldramöte)

Tisdag: Zumba 1tim + intervaller

Onsdag: Fokus styrka (har mitt pumpass på onsdagar kompletterat med styrketräning)

Torsdag: Fokus kondition

Fredag: Vila

Lördag: Barndans 

Söndag: Pumppass + styrketräning


Ja så kommer det se ut denna vecka får känna lite på det och sen ändra på det allt eftersom.


Imorgon är det måndag och ny arbetsdag med apt och föräldramöte.


// Maria




Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Hej jag heter Maria. Skriver om hur jag får ihop barn, träning, scrapbooking...ja allt.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12
13
14 15 16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2012
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Gästbok

besöksstatistik

Besökare

Länkar

RSS

Digitala stämplar gratis


Ovido - Quiz & Flashcards