Tankizar

Alla inlägg den 10 juni 2012

Av Maria - 10 juni 2012 21:55

Kommer att ägna detta inlägge åt svett.

Kanske inte det roligaste ämnet men ändå.


Dagen har varit ganska la men ändå inte. Har haft en del att göra men här hemma har man knappt orkat göra något.

Dagen började med sista gången för skogknopparna. Detta är förstadiet för mulle. Båda barnen går där så det var mara att ta på sig regnkläder och traska runt i skogen medan regne öste ner  .

Men det gick faktiskt bra. Barnen fick var sin nål och var sitt diplom.

Inte för att de förstod så mycket utav det men de var ändå väldigt stolta  .


Sen blev de tnäsan soffläge med huvudvärk och allmänt dåligt humör.

Ni vet när man bara vill ducka under en filt och bara vill bli lämnad ifred. Men med två små så går det ju inte så det är bara att bita ihop.


Ja i alla fall så blev det dags att åka till gymmet. Först så skulle jag och Kajsa träffas för att gå igenom och träna lite på nya pumppasset. Release på torsdag och jag bara älskar denna release. Kanonbra låtar och övningar  .


   


Sen ver de dags att hålla mina egna klasser. Idag var det rpm och sen pump.

Rpm passet gick kanon, kunde inte gå bättre och deltagarna tog verkligen ut sig. Var superladdad inför pumpasset och är nöjd med det. 


Men GUD vad jag har börjat svettas. Är inte van vid detta då jag knappt har blivit svettig i pannan innan. Inte för att jag inte har tagit i...nej då. Kan ha tagit i jättemycket men det märks knappt. Vilket var lite pinsamt. Man var till och med avundsjuk på de som svettades.

Man kunde ju tro att jag inte tog i alls och så var ju inte fallet.


Vet ju att det är så att vissa så fort de bara gör något litet svettas jättemycket och att de tycker att det är riktigt jobbigt. Min storebror hör till en av dem.

Men för mig som knappt svettades alls så känns detta SÅ bra. Nu kan man se att jag tar i, att jag också jobbar hårt så jag är så glad över detta. Men det innebär ju också vissa förändringar. Måste tänka mer på att dricka mer vatten innan träning och även efter. Har inte behövt detta lika mycket då jag som sagt inte blivit av med lika mycket vätska.

Så detta måste ju vara possitivt??


 


Imorgon har jag vilodag så då blir det bara till att ta det lugnt ska göra några nya kort som jag har på beställning och kanske testa på någon ny kortvikning . Fast jag har inte bestämt mig ännu.


Hoppas du haft en bra söndag


// Maria 


Presentation


Hej jag heter Maria. Skriver om hur jag får ihop barn, träning, scrapbooking...ja allt.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2
3
4
5
6
7
8
9 10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Gästbok

besöksstatistik

Besökare

Länkar

RSS

Digitala stämplar gratis


Ovido - Quiz & Flashcards