Tankizar

Alla inlägg under juli 2012

Av Maria - 25 juli 2012 09:18

Varit utan radio ett tag och även om man har barn så kan det bli tyst ibland. Jodå det lovar jag ;-).

Så istället för att sätta på tv:n så kan vi njuta av musik.

Av Maria - 24 juli 2012 17:16

Denna dryck är jag nästan beroende av. I alla fall när det gäller att träna i gymmet. Laddar inför ett rpm pass som jag ska ha nu 17.40 Vad gör jag när jag kommer innanför dörren. Jo köper min Celsius. Har försökt bryta tränden genom att dricka uppladdningsdrinken innan. Men nu är jag där igen...jaja

Något annat som jag kämpar med nu är mitt veleri. Jag velar fram och tillbaka om jag ska ha lite semester från att äta sunt eller ja äta det jag vill. Valen blir ganska sunda ändå för det är jag så van vid men det där lilla extra. Har tänkt lite semester och inte tänka på drt för mycket denna vecka. Men sen så tänker man en gång till och så ändrar man sig. Samvetet gnager och inget blir bra. Varför kan man inte bara hålla sig till det man bestämt sig för utan att få dåligt samvete?

Av Maria - 24 juli 2012 12:30

Spagetti idag till lunch. Syns det?

Av Maria - 24 juli 2012 12:28

Det var vad J sa när han såg denna på väggen

Av Maria - 24 juli 2012 06:58

Idag var nypremiär för mig. Gick på morgonpromenad vilket jag inte gjort på två år. Var lite svårt att komma iväg när.man precis fått barn och sdn blev jag gravid igen. Men nu när barnen är större och sover nätterna igenom kan jag passa på ibland innan de vaknar :-). Det är bara så skönt och en så bra start på dagen. Nu frukost med mina goingar.

Så här var jag kläddd idag på promenaden.

Av Maria - 23 juli 2012 15:32

Ja då var träningen gjord. Kändes så skönt efter TRX en. Kände mig faktiskt lite mer tränad än vad jag trodde. Så nästa gång får man allt ta i lite till. Bara ryggen som inte orkade i slutet. Brukar ju inte vara med på trx pass i vanliga fall. De har inte det på gymmet där jag tränar privat. Men det är grymt bra träning. Vill mer :-).

Just nu är det försäkringskassan man ska prata med. Men det går ganska fort som tur är. Dock är kön att vänta i något man kan önska var lite mer att önska. Jaja bara vänta och se glad ut.

Bjuder till sist på min uppladdningsdrink. Riktigt god och perfekt att ta innan träning eller morgonpromenader.

1 dl kaffe
2dl mjölk
1 dl proteinpulver vanilj
blanda och drick.

Presentation


Hej jag heter Maria. Skriver om hur jag får ihop barn, träning, scrapbooking...ja allt.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23 24 25 26 27 28 29
30
31
<<< Juli 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Gästbok

besöksstatistik

Besökare

Länkar

RSS

Digitala stämplar gratis


Ovido - Quiz & Flashcards