Tankizar

Alla inlägg den 25 juli 2012

Av Maria - 25 juli 2012 10:29

Har en riktigt bra dag idag. Är så nöjd och glad :-). Solen lyser ute och även inne. Särskillt lyser den i mitt sinne idag. Inga mörka moln i sikte. Allt är bara underbart.

Blev ingen morgonpromenad idag. Tog lite sovmorgon istället och det behövs ju det med. Låtet man inte kroppen vila så kommer inte resultaten. Viktig lärdom.. Har idag fått på mig ett linne som jag hittade i mina gömmor i garderoben. Det har legat där ett bra tag och bara väntat på att få bli använt. Innan kunde jag ha det men det satt lite tajt för min smak. Varför jag köpte det då vet jag inte men det var väl ett sådant där en dag köp. Menidag är den dagen. Har det och det sitter till och med lite löst. Love it :-).

Ut och njut nu i solen. Det ska i alla fall jag :-). Njuta i fulla drag idag.

//Maria

Av Maria - 25 juli 2012 09:18

Varit utan radio ett tag och även om man har barn så kan det bli tyst ibland. Jodå det lovar jag ;-).

Så istället för att sätta på tv:n så kan vi njuta av musik.

Presentation


Hej jag heter Maria. Skriver om hur jag får ihop barn, träning, scrapbooking...ja allt.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23 24 25 26 27 28 29
30
31
<<< Juli 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Gästbok

besöksstatistik

Besökare

Länkar

RSS

Digitala stämplar gratis


Ovido - Quiz & Flashcards