Tankizar

Alla inlägg den 23 juli 2012

Av Maria - 23 juli 2012 15:32

Ja då var träningen gjord. Kändes så skönt efter TRX en. Kände mig faktiskt lite mer tränad än vad jag trodde. Så nästa gång får man allt ta i lite till. Bara ryggen som inte orkade i slutet. Brukar ju inte vara med på trx pass i vanliga fall. De har inte det på gymmet där jag tränar privat. Men det är grymt bra träning. Vill mer :-).

Just nu är det försäkringskassan man ska prata med. Men det går ganska fort som tur är. Dock är kön att vänta i något man kan önska var lite mer att önska. Jaja bara vänta och se glad ut.

Bjuder till sist på min uppladdningsdrink. Riktigt god och perfekt att ta innan träning eller morgonpromenader.

1 dl kaffe
2dl mjölk
1 dl proteinpulver vanilj
blanda och drick.

Av Maria - 23 juli 2012 11:01

Ja då ska vi se om jag kan komma igång igen då :-). Har legat nere med bloggandet här under sommaren. Ja det är ju fortfarande sommar. men med regn och rusk utanför fönstret känns det lite som höst. Nu ska jag i alla fall iväg. Cykel står på schemat och sen tar jag ett TRX pass. Underbart att den nya appen är här. Blir lite lättare att blogga på denna sidan då :-).


Presentation


Hej jag heter Maria. Skriver om hur jag får ihop barn, träning, scrapbooking...ja allt.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23 24 25 26 27 28 29
30
31
<<< Juli 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Gästbok

besöksstatistik

Besökare

Länkar

RSS

Digitala stämplar gratis


Ovido - Quiz & Flashcards