Tankizar

Alla inlägg den 7 mars 2012

Av Maria - 7 mars 2012 21:00

Kan bara säga att jag älskar mina deltagare på Sportlife Varekil.

De är med, de peppar varandra och de antar utmaningarna :).

Man blir så peppad själv. Blir ännu mer hög på endorfiner :).

Sen så finns det dem som ändå inte lyssnar fastän man tjatar om teknik osv. Men de försöker och det är ju det som räknas.

Har fått en kille på passet som har ryggproblem och han lyssnar ändrar och vill verkligen få bra teknik.

Idag sa han att det inte gjorde lika ont i ryggen när han gjorde övningarna.

Fast ska säga att förra gången stod han med mamma. Som mamma vill man bara väl och hon undervisade och det blev fel. Idag stod han på andra sidan och det gick mycke bättre. Han kunde slappna av lite mer då.

Man bara älskar när man ser resultat


Hur har din dag varit? Bra hoppas jag :)


// Maria

Presentation


Hej jag heter Maria. Skriver om hur jag får ihop barn, träning, scrapbooking...ja allt.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5 6 7 8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Gästbok

besöksstatistik

Besökare

Länkar

RSS

Digitala stämplar gratis


Ovido - Quiz & Flashcards